خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/08 - 10:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
آقاجری خبر داد

بهره‌برداری از پروژه آسفالت معابر روستای دریهک

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری پروژه آسفالت معابر روستای دریهک به مناسبت هفته دولت خبر داد.

حبیب آقاجری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از برگزاری آیین بهره‌برداری پروژه آسفالت معابر روستای دریهک به متراژ ۵۶۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد ریال از محل اعتبارات عوارض آلایندگی  خبر داد.



نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، افزود: در این برنامه همچنین از  پروژه عملیات بهسازی جاده دریهک به بدر که به طول سه کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد تومان از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در حال اجرا است، بازدید به عمل آورده شد.



وی از اخذ ۸ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی جاده روستایی دریهک به سرخره خبر داد و گفت: اعتبار این جاده به به طول سه و نیم کیلومتر از مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت تامین شده که در مرحله تعیین پیمانکار است و به زودی وارد فاز اجرا خواهد شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: پیگیری‌های صورت گرفته موجب به نتیجه رسیدن موارد مذکور شد و تلاش خواهیم کرد با پیگیری‌های مستمر پروژه‌های بیشتری را در سال پایانی به نتیجه برسانیم./



پایان پیام 

  • کد خبر : 367545
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار